Medlemskab og billetter

Medlemskab

Almindeligt medlemskab: 600 kr.  Studerende: 250 kr.

Medlemskab giver adgang til sæsonens seks koncerter.

Medlemskab kan tegnes ved kassen før koncerterne eller ved indbetaling  på bankkonto Sydbank 7045 1295862 eller MobilePay 100375 med angivelse af navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Medlemskort udleveres ved kassen.

Medlemsfordele

Mod forevisning af medlemskortet gives rabat hos de øvrige sønderjyske kammermusikforeninger og Verein der Musikfreunde i Flensborg.

Find programmer og adresser her:

Løssalg

Ikke-medlemmer: 150 kr / 20 Euro
Medlemmer af naboforeninger: 100 kr / 15 Euro
Studerende: 75 kr / 10 Euro
Børn under 16 år: gratis adgang

Billetter kan købes på billetten.dk eller ved indgangen. Vi modtager kontant og MobilePay.

Gavekort

Der kan også købes gavekort. De fås ved kassen eller bestilles hos kasserer Peter Hellesøe på tlf. 51 33 10 62.

Musikskolerne i Sønderborg

Sønderborg Musikforening vil gerne give elever og lærere på kommunens musikskoler mulighed for at overvære vores koncerter på fordelagtige vilkår: Musikskoleelever får gratis adgang, når de som gruppe er ledsaget af en eller flere musikskolelærere. Lærerne betaler 75 kr, dvs. halv pris, når de ledsager en gruppe elever.